Vândut de carturesti.ro
Un text clasic despre inovare.O carte de capatai pentru cei mai inovatori lideri si cele mai inventive organizatii ale zilelor noastre, una dintre cele mai influente carti de leadership din toate timpurile.In aceasta carte inovatoare, Clayton M. Christensen ne arata cum se poate ca firmele cu adevarat remarcabile sa faca totul ca la carte si totusi sa-si piarda pozitia de lider de pe piata. Autorul ne explica motivele pentru care majoritatea companiilor rateaza o pozitie conducatoare in noile valuri ale inovatiei. Indiferent de sectorul de activitate, spune el, o companie de succes cu produse consacrate se va vedea impinsa la o parte daca managerii ei nu stiu cum si cand sa-si abandoneze practicile de business traditionale.Oferind drept ghid atat exemple de reusita, cat si exemple de esecuri ale unor companii de frunte, Dilema inovatorului ne pune la dispozitie un set de reguli pentru valorificarea fenomenului inovarii disruptive.Clara, convingatoare si provocatoare – si numita constant una dintre cele mai valoroase idei de business din toate timpurile –,
Preț:
Vânzător: Carturesti.ro
Brand: Publica